torsdag 5 januari 2012

Slut!

Nu va den slut! Jag e nästan lite ledsen att jag inte väger mer än 54 kg just nu. Blev så taggad av boken! Haha! Men jag kör ju lchf för min mages skull. Och för att slippa sockersuget. Inte för vikten. Men hade jag varit tjock. Så hade jag inte varit det länge efter denna boken kan jag meddela! Katrin är en mobbade av tjockisar! Det är ingen som vågar va tjock efter att man läst denna bok. I morgon ska jag börjar jobba ordentligt med att jobba upp rutorna på min platta mage! Jag fuskade under julen. Men la inte på mej ett gram. Det va en jävla tur. Nu har jag varit förkyld en stund. Vilat från gymmet i 2 veckor. Men som sagt, i morgon kör jag igång på gymmet igen. 4 dagar i veckan, minst!

Katrin! När kommer nästa bok ut?

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar